FOTD: Koninginnendag face&eye look(s)

Pasen is net voorbij en koningendag ligt al weer voor de deur. Koninginnendag is iets waarbij de meeste Nederlanders compleet uit hun dak gaan. Bier, feest, Oranje kleren en gekke hoeden. Daar hoort toch ook feestelijke make-up bij? Voor deze dag heb ik een FOTD bedacht met twee oog looks. Een middelmatige en een wat makkelijkere. Kijk mee voor een how-to en de looks.
(klik voor de vergrotingen op de foto's)

Look 1
Dit is de wat moeilijkere look. Hoewel die niet héél erg moeilijk is, maar de andere is ietsje makelijker. Op mijn ooglid heb ik de Nederlandse vlag gemaakt met een oranje eyeliner. Wil je weten hoe? Kijk mee:

































Look 2
Dit is een heel simpele en snelle variant. Ook zou ik met deze look iets eerder over straat gaan. Mijn ooglid heb ik licht oranje gemaakt, daarna een donkerdere in de crease en een gouden highliter om het af te maken.
















Full face
Ik maakte de look af met een peachy-oranje blush en lipstick. Met Koninginnedag is namelijk niks to-much ;D.


































Wat heb ik gebruikt:
Coastal Scents - Creative me #1 (Look 1&2)
H&M Eyeshadows - Sunshine (look 1)
Gosh Effect Powder - Gold Dust (look 1&2)
Catrice Florista Duo Blusher - As Lively As Ever
Catrice Ultimate Colour lipstick - Princess Peach

Ik wens jullie nog een leuke Koninginnendag en hoop dat jullie deze looks leuk vonden! Zijn jullie nog wat leuks van plan morgen? Tell me!
Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar