Shoplog: Kruidvat alle make-up halve prijs - Maybelline, Catrice (Enter Wonderland), Essence


Vandaag weer een shoplog. Misschien hadden jullie het al gehoord, misschien ook niet. Tot 1 mei is alle make-up bij de Kruidvat halve prijs! Inslaan! Van mijn laatste beetje zakgeld heb ik van die actie gebruik gemaakt. Intotaal heb ik 14,72 uitgegeven aan producten van Maybelline New York, Catrice (o.a. van de nieuwe limited edtion) en Essence. Om precies te zijn, The Colossal, Highlitingpowder, Skin Finish, Eyeliner en Sun Club Bronzer. Kijk mee voor foto's en mijn eerste indruk.

Maybelline New York - The Colossal, van 14,94 naar 7,25
Deze mascara wou ik al een tijd uitproberen, maar ik wachtte op een actie. Want ik ga niet zomaar 15 euro aan een mascara uitgeven, dat vind ik te gek. Laatst had ik deze uitgeprobeerd van mijn zus. Hij was al best oud, maar o wat deed hij het nog goed! Het was de waterproof versie. Ik ging zwemmen met mijn vriendinnen en na afloop waren mijn wimpers droog, gescheiden en was er niks uitgelopen! Echt geweldig, ik heb er respect voor ;). Maar ik laat deze nog even dicht, ik ga Proberen de mascara te bewaren voor de zomer in Maleisiƫ.

Catrice Enter Wonderland Highliting powder, van 4,- naar 2,-
Deze heb ik ook lekker meegenomen. Hij is van de nieuwe  limited edtion Enter Wonderland. Het is een licht roze poeder met een gouden gloed. Vast een mooie highliter! De poeder is Fairy Dust genoemd.


Catrice Enter Wonderland - Metallic Eye Liner, van 3,- naar 1,50
De laatste tijd ben ik helemaal into eyeliners :D. Dan wel de kleurtjes, zwart is zo moeilijk aan te brengen en staat mij volgens mij ook niet zo heel mooi. Dit is een donkerblauwe metallic eyeliner met glittertjes, ook van de Enter Wonderland edition. Ook blij mee! Hij heet Miracle Clouds.
Catrice Skin Finish Compact Powder - van 4,- naar 2,-
Deze poeder was niet heel noodzakelijk, maar zonnebrand glimt altijd zo op je gezicht wat ik dus echt niet mooi vind. Daarvoor is deze poeder perfect! Een tip dus: hou je niet van een glimmend zonnebrand hoofd, gebruik dan een matterende compact poeder erover heen. Hij werkt goed! Ik wou de ene helft van m,n gezicht met zonnebrand en de andere helft met zonnebrand en poeder op de foto zetten. Maar die foto lukte niet zo goed. Maar het helpt wel!

Essence Sun Club Blondes/lighter skin bronzer (all over shimmer for eyes, face&body) Ibiza Sun - van 3,49 naar 1,75
Deze had ik al een tijdje  op mijn wenslijstje staan maar nooit gekocht. Het is een prachtige bronzer! Tenminste dat dacht ik, het is namelijk ook voor je ogen en lichaam. Prachtig en super goed gepigmenteerd als je het met je vingers aanbrengt. Met kwast iets minder. Het gekke is, is dat de bronzer naar kokos ruikt. Heel grappig!

Met mijn spulletjes ben ik heel blij! Hebben jullie nog wat gescoord?


Photobucket 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar