Shoplog: Gosh 2 voor 10 actie - eyeliner en pigmen


 Hoewel ik erg baal dat ik het gekocht heb, vanaf morgen is er 50% korting op alle make-up bij de Kruidvat, wou ik mijn aankoopjes van Gosh toch nog even laten zien. Op Gosh was namelijk ook een actie, 2 producten voor 10 euro. Alleen ik was morgen goedkoper uitgeweest. Ik ben er wel blij mee, maar ik baal wel gewoon heel erg.

 Extreme Art Eyeliner - No. 11
Dit is hoogst waarschijnlijk een hartstikke fijne eyeliner! Een tijd geleden op m,n hand getest, en het bleef er ongeveer 2 dagen opzitten, ook als je gaat douchen en slaapt enz. Nog nooit heb ik zo,n waterproof eyeliner gezien. Op de verpakking staat ook "Extremely Waterproof". Ja, met deze eyeliner komt het wel goed. Eén minpuntje is wel dat ik de eyeliner vind stinken, maar ik kan er wel tegen ;D.



























Effect Powder Gold Dust
Ook prachtig! Het is een witte pigment met gouden glitters/glans. De verpakking is niet geweldig, maar je kan het zeefje er afhalen en je kwast of vinger erin dopen. Zo is het wel goed te doen. Tussen deze pigment en de mega grote bronzer zat ik heel erg te twijfelen. Uiteindelijk heb ik voor deze gekozen.

































Met de producten ben ik dus erg tevreden, ik baal alleen héél erg. Maar goed, dat soort dingen heb je soms ;).  
Hebben jullie nog wat gekocht van de Gosh actie, of gaan jullie dat morgen doen met de 50% korting?

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar