Ik won het Creative Me #1 palette van Coastal Scents bij In De Watten


Als eerst wil ik In De Watten en Enchantra heel erg bedanken! Het beauty-blog waar ik dit prachtige palette won is www.indewatten.com en Enchantra heeft deze prijs gesponsord. Sowieso is In De Watten een super blog en Enchantra een geweldige webwinkel. Heel erg bedankt dus!

In De Watten hield 2 weken lang elke dag een winactie. Ik wist daarvan dus natuurlijk deed ik mee. Niet dat ik verwachte dat ik iets zou winnen, want ik win gewoon nooit iets. Bij de uitslag van de 1e week stond mijn naam er niet bij. Maar toen ik vanochtend naar de uitslag van de 2e week keek, zag ik mijn naam. Ik snel lezen en ja hoor, ik had gewonnen. Eerst kon ik het niet geloven, maar nu ben ik zo blij!

Het is een palette met 12 grote pans in super felle alle kleuren van de regenboog, t.w.v. 22 euro! Super natuurlijk om mee te experimenteren en knallende looks mee te maken. Zeker weten ga ik een review met swatches schrijven en ik denk ook wel looks.
Mooi he? Goed getimed trouwens, ik ben bijna jarig!

Hebben jullie ooit wel eens iets leuks gewonnen? Of dachten jullie eerst net zoals ik, ik ga toch niks winnen?


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar