LOTD: Swatch&review Catrice Ultimate Colour lipstick Princess Peach

Zo,n twee weken geleden toen ik weer eens naar de kruidvat ging - dit keer voor de stapelkorting- zag ik een mooie peachy/oranje lipstick van Catrice. Ik was meteen verliefd, dus nam 'em mee! Inmiddels heb ik de lipstick al een paar keer lichtjes opgedaan naar school. Lees verder voor de swatches en mijn mening.

Het is een prachtige peachy-oranje kleur, waar denk ik niet zomaar iedereen mee zou lopen. Want het is best een beetje een aparte kleur. Zelf vind ik het wel heel erg mooi, maar meningen verschillen. Zin om een keer iets anders dan standaard roze of rood op je lippen te doen? Dan is dit zeker een optie.

De verpakking is weer erg mooi, zoals we van vernieuwd Catrice zijn gewend. Strak glanzend zwart met een doorzichtige bodem. De vorm van de lipstick is ook apart. Er is Catrice ingedrukt en de vorm is puntig en hol.
































De lipstick is goed gepigmenteerd, het heet niet voor niets Ultimate Colour ;). Wat alleen wel een beetje jammer is, is dat de lipstick nogal snel in lijntjes of aan randjes van velletjes gaat zitten. Scrubben van je lippen is al belangrijk, maar bij deze lipstick al helemaal! Soms heb je net gescrubd en zie je toch wel wat plekjes die "extra geacentueerd" worden (op een negatieve manier). Dat zie je ook op de foto van mijn lippen met de lipstick.


























Long lasting? Geen idee! Zoals ik al zei heb ik het een paar lichtjes op m,n lippen gedaan. Daar kan ik dus niet met zekerheid over spreken. Maar ik kan wel zeggen dat het volgens mij niet wonderlijk lang blijft zitten. Ik denk dat het gewoon vergelijkbaar is met de meeste lipsticks.

Conclusie
Mijn nieuwe favoriete lipstick! Niet alleen om de kleur. Lekker goedkoop, 4 euro, maar ook goede kwaliteit en mooie verpakking. Nog een keer kopen? Zeker weten!




Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar