FOTD: Jessie J's English flag lip art&eyes + how-to




































Ik denk dat ieder die van make-up houdt, wel eens zin heeft om iets geks te doen. Zo ook ik vandaag. Jullie kennen Jessie J vast wel van de hit Price tag. Zij heeft een foto waarop ze een Engelse vlag op haar lippen heeft. Die foto maak ik vandaag na.


De lippen

Wat heb je nodig
  • Schmink en/of oogschaduw in de kleuren wit, blauw en rood
  • Een scherp kwastje zoals een eyeliner kwastje
  • Lipkwastje
Wat moet je doen(klik voor vergroting)
































 Ogen

Eerst was ik van plan alleen de lippen te doen, daarna deed ik toch ook de ogen. Het is heel simpel en het kost niet veel tijd. Je ziet op de foto ook wel dat ik het heel snel heb gedaan :p.





 Wat heb je nodig
  • Zwarte gelliner
  • Donker zilveren oogschaduw
  • Eyeliner kwastje
  • Smal oogschaduw kwastje(ik gebruik voor beide dingen het H&M smokey eye brush)
Wat moet je doen
  1. Eerst maak je je waterlijn zwart tot 2/3
  2. Maak daarna een winged eyeliner
  3. Pak je smalle oogschaduw kwastje en breng de donker zilveren oogschaduw in je inner corner aan en blend het met de gelliner.
Vinden jullie het ook leuk om af en toe je lekker extreem op te maken? :)
    Photobucket


    Tidak ada komentar:

    Posting Komentar