Budget tip+review: H&M Smokey Eye brush



Telkens als ik op op de online shop van H&M kwam kijken, kwam ik dat ene kwastje tegen. De perfecte aanvulling voor mijn andere kwasten. Maar het kwam er maar steeds niet van om 'm te kopen. Toen ik laatst in H&M Divided stond in Utrecht, zag ik 'm hangen en nam 'm meteen mee. Ik gebruik 'm al een tijdje en ben er erg tevreden over, precies wat ik wou...

Het is een duo brush. Aan de ene kant een smudger/pointed crease kwast en aan de andere kant een angled eye liner brush. In het Zoeva Very Croc kwastenset zat een angled kwastje, maar die was voor wenkbrauwen bedoeld. Niet scherp genoeg dus. Ook zat er een blending kwast in die je opzich goed in je crease kan gebruiken, waar ik ook later pas achter kwam, maar die wel wat groot was.

Boven Zoeva, onder H&M. Je ziet dat de Zoeva kwast niet zo geschikt is als H&M voor eyelliner. Ook gaan de haren meer naar buiten staan.

Boven H&M, onder Zoeva. Je ziet dat de Zoeva kwast groter is en dat de haren meer naar buiten staan.

Het eyeliner kwastje vind ik erg fijn werken. Soms gaan de haren wat splijten als er teveel product opzit, maar dat is snel te verhelpen. Je kan hier heel makkelijk gelliner mee aanbrengen, maar ook liquidliner.
De smudger/pointed crease kwast werkt ook heel fijn. Je kan er mee blenden, je crease aanzetten. En de haren zijn nog steeds niet uit elkaar gaan staan! Wat ik bij sommige kwasten van Zoeva wel heb. En dat voor 1,95!

Ik kwam al snel achter de rede van de naam. Want wat kan je hier snel en goed smokey eyes mee maken. Je neemt wat gelliner, deze kwast en eventueel wat oogschaduw. Je brengt gelliner aan met het eyeliner kwastje en smudged die uit met de andere kant en klaar ben je!

Deze kwast is voor 1,95 te koop bij H&M filialen met cosmetica of online op www.shop.hm.com. Echt een aanrader!

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar