Leuke webshop: FredFlare.com

Edit*: Van woensdag tot vrijdag was ik aan het logeren, dus had ik voor gister dit artikel ingepland, maar dat is dus helemaal niet online gekomen :(. Sorry!
Deze geniale webshop kwam ik al een tijd geleden tegen, wou er iets over schrijven, maar het is er nooit van gekomen. Maar nu doe ik het echt. Ik nam weer een kijkje, en o wat hebben ze geweldige spulletjes. Je móet er écht een keer kijken!






















Look at this!? Ze hebben niet alleen de meest gekke dingen, ook trendy tassen en kleding. De prijzen liggen niet al te laag :(. Maar ooit, moet ik hier iets van hebben :D! Je kunt het je niet bedenken, of ze hebben het wel. Een neus waar je op drukt, waar dan zeep uitkomt? Ook heeft de webshop een blog.

Ik ben helemaal verliefd op de webshop, zoveel leuke dingen dat kon ik lang niet allemaal hierin zetten. Dus neem zeker een kijkje!

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar