Ik ga op reis en neem mee: Cosmetica


 Het is eindelijk vakantie, geen werk, geen school. Sommige gaan op vakantie, anderen blijven lekker thuis. Zelf ga ik naar Maleisië, wat neem ik mee? Dat laat ik jullie in dit artikel zien ;). Helaas mag ik maar 10 kilo meenemen op de eerste vlucht :(.

Nagels
Ik mag maar 2 flesjes meenemen van mijn moeder, maar dat kan ik gewoon niet :P. De top coat heb ik al weggelaten. Wel een base coat ;).
  • Trind Nail Repair - Base coat
  • Burst Crackle - Pretty 'N Pink
  • China Glaze - Ahoy!
  • Essie - Mint Candy Apple
  • Essence nail art dotting tool
  • Nail art penseeltje




























Make-up
Natuurlijk moet ik ook wat make-up meenemen.  Maar ook dit kan niet al te veel zijn. Gelukkig weegt make-up wat minder dan nagellak. Het witte oogpotlood heb ik inmiddels uit m'n toilettas gehaald
  • Ici Paris XL wimperkruller
  • The Collosal Waterproof - Maybelline
  • Catrice Ultimate Colour Lipstick - Princess Peach
  • Essence Sun Club bronzer - Erg handig omdat ik het als highliter, bronzer en oogschaduw kan gebruiken :D
  • H&M Smokey Eye brush - hiermee kan ik blenden, oogschaduw aanbrengen en eyeliner aanbrengen. Perfect!
  • Catrice Liquid Eyeliner in het brons
  • Essence You Rock! oogschaduwbasis
  • Essence Black Mania  liquid eyeliner






























Verzorging
Natuurlijk moeten de verzorgings producten, reinigings producten en shampoo en conditioner ook mee. Scrub heb ik in een potje gedaan en ik neem geen aparte flesjes met remover en reiniging en wattenschijfjes mee.
  • Nivea dagcrème voor droge en gevoelige huid
  • Nivea Dry Comfort deo
  • Kruidvat Cleansing Wipes met lotion
  • Demakup oogmake-up  pads - speciaal bewaard uit de press-kit voor vakantie :p
  • Etos nagellakremover pads
  • John Frieda Sheer Blonde shampoo en conditioner
  • Kruidvat Body Fruit Shea&Coconut in een potje
  • The Body Shop Shea Shower Cream&Bodylotion mini's




























 Wat nemen jullie mee qua cosmetica op vakanties?


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar