Nieuwe camera: Nikon Coolpix s9100


Eindelijk heb ik een nieuwe camera. Mijn oude is nu ook echt wel stuk, er verschijnen allemaal strepen op de foto's. Ik was al een tijdje opzoek naar de beste camera voor mijn budget. Maar vorige week dinsdag was er een dagaanbieding bij de webshop van Mediamarkt voor de Nikon Coolpix s9100 voor 139,- euro. Na een tijdje twijfelen heb ik de knoop doorgehakt en deze camera bestelt.

De camera is inmiddels aangekomen, vrijdag al en ik ben er heel blij mee. De foto's zijn naar mijn idee nu veel beter en ik kan er zelfs 1080p Full HD mee filmen :D. De foto's van het artikel van gister waren al van mijn nieuwe camera.

Ik ben er erg tevreden over en hopelijk zullen jullie de foto's nu ook iets beter vinden :).
 

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar