Random Twitpics #1


 Al een tijdje heb ik Twitter. Eerst dacht ik, waar slaat dat op? Maar het is eigenlijk heel leuk! Je kan alles kwijt wat je kwijt wilt en vertellen wat je bezig houdt. Ook kan je foto's bij je tweets voegen, ik heb een smartphone dus doe ik dat welleens. Het leek me leuk om net zoals andere bloggers, wat random twitpics van mij te laten zien.

Hoe schattig :D!? Mini koekjes van de Albert Heijn. Love them!

Laatst toen ik koekjes ging bakken, ging het niet helemaal goed. Alle koekjes waren met elkaar "versmolten". Ze waren nog zacht dus kon ik ze los snijden en leek het net een puzel. Haha.


Mijn DIY snor was eindelijk af, doordat m'n vader er gaatjes in wou boren.

Happy striped toes ^.^! Ik had streepjes gemaakt met plakband.

Tja, ik had weer eens een ik-kan-niet-kiezen-dilemma. Zoals ik elke week wel heb. Tussen deze twee tasjes moest ik kiezen, het was nog een cadeautje. Uiteindelijk heb ik voor de streepjes gekozen.

Last but not least, sneak peak voor de nail art van morgen :). Sailor girl!
 Hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien :).
Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar