Nail art: Sailor girl marine nails






































De laatste dagen is het super lekker weer. Iedereen trekt z'n zomerse kleren uit de kast en wat is nou leuker dan ook nog bijpassende zomerse nagels? Marine nagels doen me heel erg denken aan de zee en de zomer, perfect dus :). Kijk mee voor foto's en wat ik heb gebruikt.





































 Met mijn nieuwe witte nagellak van Opi, Alpine Snow, heb ik al m'n nagels behalve mijn middelvinger gelakt. Daar heb ik toen blauwe streepjes op gemaakt, wat makkelijk lijkt maar het niet was :P, en de uiteindes beplakt met strass steentjes. Toen heb ik mijn middelvinger marine blauw gelakt met Catrice It Blue My Mind! en Pieces Blue Van. Daar heb ik een ankertje op getekent, weer met Opi Alpine Snow. Helaas toen ik top coat op ging doen en ja het was droog, veegde de blauwe streepjes uit. Wat wel jammer was.





























Wat zijn jou perfecte zomer nagels?


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar