Shoplog Utrecht: H&M, Kruidvat, Tally Weijl


Gister heb ik me weer eens flink van m'n shopaholic kant laten zien. 's Ochtends ben ik even naar de plaatselijke winkels geweest en 's middags naar Utrecht. Uiteindelijk kwam ik thuis met aantal dingen van H&M, Kruidvat en Tally Weijl.

Kruidvat
's Ochtends ben ik dus naar de Kruidvat geweest. Ik wou even snel twee dingetjes halen, nadat ik naar de fietsenmaker was geweest. Gister zag je de sailor nail art, waar ik strass steentjes bij had gebruikt. Eerst had ik alleen maar slechte nagellijm die bij een pakje Essence strass steentjes zat, maar die werkte gewoon niet goed. Eenmaal bij de kruidvat, hadden ze twee soorten. Een pakje met twee flesjes wat 5 euro kostte, dat vond ik iets te duur en een pakje van Kruidvat eigen merk met twee kleine tubetjes roze lijm van 2 euro nog wat. Toen heb ik dus voor de laatste gekozen. Ik ben namelijk echt geen wandelende geld boom. 21 Euro krijg ik per maand als zakgeld, ik heb zeker niks te klagen maar het haalt het natuurlijk nooit bij het salaris van een baan. Over de nagellijm ben ik tevreden, goeie paar seconde lijm. Maar pas wel op met dit spul!




























 Ook heb ik een zelfbruiner gekocht. Ik heb heel erg weinig pigment in mijn huid en word gewoon niet bruin. Het is niet verstandig om is lekker te gaan zonnen, dus dat doe ik ook niet. Oplossing? Zelfbruiner. Maar ik wil niet een overdreven fake tan krijgen, dus ga ik het denk ik mengen met body crème en kijken hoe dat uitpakt. Kruidvat was goed beoordeeld en niet duur. Waarschijnlijk komt hier nog wel een review over.




































Utrecht
's Middags ging ik nog even winkelen met mijn zus en moeder. Toen heb ik 4 spulletjes bij de H&M gekocht. Een zwart zomer jurkje voor maar 9,95. En ook een zomerse ketting met een vogel met tropische kleurtjes(6,95),een mooie witte bloem voor in je haar of als broche(2,95) en een paar elastiekjes. Die van de H&M zijn erg fijn want ze blijven gewoon lekker goed zitten, zelfs tijdens het sporten. Ten slotte had ik bij de H&M Divided een smokey eye brush gekocht die ik al heel lang wou. Het was gewoon precies een combinatie van de twee kwasten die ik nog mistte. Een pencil brush voor in m'n crease en een angled eye liner kwastje voor maar 1,95! Hij doet het goed en is lekker zacht dus zeker een aanrader!
































 Het jurkje zie je morgen in een OOTD ;).

Tally Weijl
Wat een winkel, keiharde muziek, er zit ontzettend ordinaire kleding tussen. Nee niks voor mij, die winkel skip ik liever. Maar m'n moeder wilde er nog even heen. Toen zag ze dit leuke jurkje en die wilde ik wel even passen. Uiteindelijk heb ik 'm genomen. Het is een kort donkerblauw jurkje met donkerblauw en camel kant als detail. Zo zie je maar dat je altijd wel iets leuks kan vinden, waar je het niet verwacht.





























 Hebben jullie nog iets leuks geshopt deze Hemelvaart?


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar