Tip+shoplog: Hema bikini - altijd 4,-


(Goede) bikini's hoeven echt niet duur te zijn. Dat bewijst Hema met hun leuke streepjes bikini, die altijd maar 4,- euro kost per "onderdeel". Vrijdag kocht ik 3 onderdelen. Waarom drie? Vera kan nooit kiezen. Ik had ook nog eens een zwembroek waarbij ik het moest afstemmen, dus was ik bang dat het niet mooi zou staan bij elkaar. Dus heb ik van de een het topje en broekje gekocht en van de ander alleen het topje, haha.






Zoals je ziet heb ik ook één paar slippers gekocht, ook voor maar 2,-



alles







De bikini's zitten goed en wat ook fijn is, is dat ze padded zijn. Zeker een aanradertje! Vanmiddag komt er gewoon nog een extra artikel online, dit was omdat ik gister helaas niet kon posten.
Q: Welke combinatie zal ik nemen?



Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar