Review: Catrice Skin Finish Compact Powder - Transparent

Tijdens de 50% korting bij Kruidvat op alle make-up kocht ik een compact poeder van Catrice, Skin Finish in Transparant. Ondertussen heb ik 'm al vaak gebruikt en ben ik er erg tevreden over, dus vond ik het tijd voor een review.

















Verpakking
De verpakking is natuurlijk weer super mooi en strak zoals we gewend zijn van Catrice. Het is een heel mooi plastic doosje met doorzichtige randen en een grote vierkante pan in het midden. Op de verpaking staat Skin Finish met allemaal lijnen. Hij gaat niet moeilijk open, maar ook niet te makkelijk. Hoewel, m'n nagels is net helemaal afscheurt en het gaat nu wel ietsje moeilijker, maar dan kun je altijd nog je andere hand gebruiken als je daar wel lange of gewone nagels hebt. Een spiegeltje zou handig zijn en jawoor dat denkt Catrice gewoon weer aan. Als je de sticker van de achterkant afhaalt, verschijnt daar een leuk spiegeltje. Erg leuk bedacht, hoef je niet met het spiegeltje de mooie voorkant van de verpakking te verpesten.


De poeder
Wat heel opmerkelijk is, is dat de poeder een geur heeft, een beetje fruitig.De poeder zelf is heel zacht, brengt fijn aan en heeft een goede pigmentatie. De poeder heet dan wel transparent, maar het is gewoon de lichtste kleur en echt niet doorzichtig. Hij matteert heel goed. Vaak gebruik ik 'm als ik zonnebrand op doe en dan is de glans daarvan gewoon weg. Het verschil heb ik nog willen vastleggen, maar dat kwam niet goed uit op de foto. Ook heb ik 'm weleens gebruikt onder mijn wallen als camouflage en dat werkt ook goed, omdat 'ie dus wel gewoon dekt. Als je een vettig gezicht hebt, is het zeker een goede poeder.

Vaak worden compact poeders gebruikt om je foundation te setten zodat het langer blijft zitten. Omdat ik geen foundation draag, kan ik niks zeggen over de langdurigheid van dit product.

Conclusie
Zeker een aanrader! De vorige Catrice poeders waren erg populair en ik vind dat deze poeder dat zeker ook verdient. Hij is niet duur, 3,99, lekker bij de Kruidvat te koop, mooi verpakt, heeft een goede structuur en werkt goed. Ik ben fan!

Photobucket



Tidak ada komentar:

Posting Komentar