Nail art: red & glittery flowers






































 Zoals beloofd, nog een artikel vandaag. Natuurlijk een nail art, het is inmiddels weekend. Helaas had ik vandaag niet zo,n hele creatieve bui, daarom heb ik m,n nail art geïnspireerd op een van een ander. Bloemetjes met lekker veel glittertjes. Kijk mee :).
















Dit is de nail art die ik heb aangepast. Deze mooie bloemtjes zijn van Emeraldsparkled.blogspot.com. Ik moet zeggen dat die van haar wel wat mooier zijn gelukt hoor, haha.


Voor de basis heb ik een rode vampy kleur van Catrice gebruikt, Caught on the red carpet. Toen heb ik gouden randjes van de bloemen gemaakt met Gold van Gosh. En voor de vulling daarvan heb ik rode glitters gebruikt. Als finishing touch gebruikte ik een geel strass steentje, die wel iets groter had mogen zijn. Haha.
Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar