Shoplog: Kruidvat nagelfestival - Maybelline & Herome

Zoals ik maandag al vertelde, is er nagelfestival bij Kruidvat. Wat betekent dat er 1+1 gratis is op álle nagelproducten, dat liet ik niet zomaar voorbij gaan. Natuurlijk moest ik weer iets kopen :). Dus vandaag, wel een korte, shoplog.


Herome - Protective Top Coat
Al een tijdje wou ik een keer écht goede top coat. Op dit moment gebruik ik Up To Ten Days top coat van Catrice, maar ik heb het idee dat mijn nagellak daar van gaat barsten! Hij kostte 10,99 wat echt niet niks is, mede omdat er maar 10 ml inzit. Maar zo,n actie is ideaal om dure dingetjes te kopen, die je normaal niet zou kopen. Ik hoop echt dat het een goede top coat is, maar ik kan daar nog niks over zeggen. Wel vind ik de verpakking erg leuk. Het zit in een chique doosje. Het flesje loopt heel spits uit met aan het topje een ietsje zachter deel om je nagelriemen terug te duwen. Ook vind ik het heel fijn dat het kwastje bijna tot op de bodem loopt. De top coats van Catrice kon je al weggooien als ze op de helft op waren.

Maybelline Forever Strong Pro - 460 Orange Couture
Dit lakje had ik uit haast gekozen, mijn vriendin wou om een reden snel weer weg. Ik wou nog iets duurs uitkiezen, het is natuurlijk hartstikke zonde om iets te nemen wat veel goedkoper is. Maar ik moet zeggen dat ik er nog steeds geen spijt van heb. Het is een heel mooi koraal oranje kleurtje en jullie weten misschien, oranje is een trend kleur deze zomer ;D. Na de kwaliteit hiervan ben ik heel benieuwd! Toen ik met Pasen de teennagels van mijn moeder lakte met een ander soort nagellak van Maybelline lakte ze opzich wel fijn, maar die lak zit er nu nog steeds perfect op zonder top coat!
Op de foto komt de nagellak iets té donker oranje over, sorry.


Hebben jullie nog iets gescoord met het nagel festival, of gaan jullie dat nog doen?




Photobucket


Published with Blogger-droid v1.6.8

Tidak ada komentar:

Posting Komentar