Handwriting tag


Vandaag vond ik het weer eens leuk om een tag te doen :). De Handwriting Tag heb ik al eens vaker voorbij zien komen en vond ik erg leuk. Bij deze tag is het de bedoeling om een paar vragen te beantwoorden en die lekker ouderwets op een briefje te schrijven.







First of all, gister was er een storing bij Blogger. De hele middag kon ik geen artikel schrijven en het artikel van de dag daarvoor was ook opeens foetsie. In de loop van de avond was dat verholpen maar op dat moment ging ik Burlesque kijken - btw een super leuke film, echt een aanrader - dus leek het gister net alsof ik al twee dagen niks had geschreven. Maar gelukkig is dat nu verholpen.

Ik heb nou niet echt wat je zegt, een netjes handschrift. Maar niemand heeft echt een perfect handschrift. Dat is ook het leuke aan al die handschriften, allemaal stuk voor stuk weer anders met een persoonlijke touch.

De vragen die ik moest beantwoorden:
1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7.Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people.

En dan natuurlijk waar het allemaal om draait, de hand writed antwoorden.

Helemaal onderaan zie je mijn misvormde signature, haha. Misschien ga ik die veranderen. Dan schrijf ik m,n signature op papier en scan ik die in, dat is misschien wel veel leuker :). Je ziet dat ik een paar mensen heb getagd, mensen die vaak een reactie achter laten en heel aardig zijn. Maar voel je vrij deze tag over te nemen!
 Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar