NOTD: Swatch&review Herome W.I.C. Morocco Essaouira






















Gister had ik weer eens zin om gewoon lekker me nagels met een kleur te lakken. Toen heb ik voor Essaoulra van de Marokko collectie van Herome World Inspired Colors gekozen. Het is een mintgroen kleurtje en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.


Als je ook abonnee bent, of je moeder, van Margriet, kon je gratis een Herome nagellak ophalen bij de Kruidvat. Moederlief zei dat ik die coupon mocht hebben en zei daar natuurlijk geen nee tegen! Toen ik daar eenmaal stond bij de kassa, wist ik niet zo goed welk kleurtje ik moest nemen dus heb ik uit haast deze gekozen. (Als de rest van de Morocco collectie er trouwens nog was geweest, had ik denk ik een andere genomen). Het is een mintgroen kleurtje, maar ook wel een beetje jade-kleurig. Aan de ene kant misschien zelfs een vies kleurtje, aan de andere kant ook wel weer mooi en apart. Het is een typisch gevalletje van love it, or hate it, het moet maar net je smaak zijn.


Esseouira

Essaouira - Google Maps
De naam Essaouira is niet zomaar uit de lucht gevallen. Essaouira is een stad in Marokko waar de natuur erg belangrijk is. De stad heeft de bijnaam "the Wind City'' en is een paradijs voor (kite)surfers. Daarom is Essaouira een frisse groene kleur.
















Wat lakken ze fijn! Het kwastje is lekker breed dus makkelijk aan te brengen. De substantie is ook super! Niet dik, niet waterig. De dekking? Ook geweldig! Je kunt het prima bij een laagje houden, maar twee maakt het perfect.


Prijs/kwaliteit? Ik weet het niet. Er zit niet veel in, maar 7 ml. Maar de kwaliteit is volgens mij wel heel goed, hoewel ik nog niet of de lak lang blijft zitten maar ik ben benieuwd. Dat kan ik nog wel updaten na een paar dagen.

Conclusie: Mooie collectie, goede kwaliteit.


Photobucket



Tidak ada komentar:

Posting Komentar