Random: mijn tekeningen


 Als jullie mij persoonlijk kennen, of de "About Me" pagina hebben gelezen, weten jullie dat ik dol ben op tekenen. Helaas heb ik er niet zo veel tijd meer voor als vroeger - daarom zijn sommige ook al ietsje ouder - maar ik hou er nog steeds heel erg van. Vandaag een paar random tekeningen, ook in random volgorde.

Groep 8 - Voor mijn boekekring tekende ik Mary van het boek de Geheime Tuin in de vorm van een pop op de computer in Photoshop.

Eind 2010 - Op school moesten we met tekenen een masker gaan natekenen met houtskool. Je had een paar voorbeeldjes om uit te kiezen, ik koos deze. Erg apart, met een vogel. Dit masker moest je na afloop uitknippen en er een grote achtergrond bij tekenen. Ik koos voor een fantasie achtige stijl in de lucht met een lucht tempel. Met pastel krijt en houtskool gedaan.
Eind 2010 - Dit was de eerste masker opdracht. Je moest een Afrikaans masker tekenen en zelf bedenken. Dit is er bij mij uitgekomen. Een leeuw met allemaal strepen. Ook moest je er een lijst bij maken waar ook leeuwen en strepen opstaan.

Groep 8 - Dit is ook een oudje. We deden een soort mini project over vrijheid. Je mocht eerst een tekening maken en daarna gingen we op panelen schilderen. Ik heb het vrijheidsbeeld getekent met een hamburger en ijsje in haar hand.  Als je eten hebt, heb je ook een soort vrijheid, vond ik toen.

Begin 2011 - Mijn oma lag in het ziekenhuis met een gebroken heup en ik maak vaak tekeningen voor haar. Dit k
Eind 2010 - Dit was een opdracht die we tijdens tekenen op school moesten maken. We begonnen aan het onderwerp stilleven. Dit was de eerste opdracht: je moest 3D vormen in een mooie compositie plaatsen met licht en schaduw.
Eind 2010 - Dit was de tweede opdracht van het onderwerp stilleven. Je mocht een paar voorwerpen uitkiezen en die moest je gaan natekenen, ook met licht en donker en in een mooie compositie. In het echt is deze tekening groter.
Groep 8 - We mochten een werkstuk gaan maken op school. Ik besloot het over de tijd van de zonnekoning te doen en wou een vrouw met zo,n mooie jurk tekenen, dus die tekening deed ik erbij.


Kerst 2010 - Op een kerst kaart zag ik een super schattig roodborstje. Ik verveelde me een beetje dus besloot die na te tekenen. Het roodborstje heb ik in een andere omgeving gezet. Hij zit op een tak met sneeuw en op de achtergrond zie je in de verte takken. Deze tekening heb ik met grafiet potloden gemaakt.

Begin 2011 - Ik zat in de auto en was me een beetje aan het vervelen. Daarom pakte ik m,n teken spullen en ging deze monarch vlinder natekenen.
2010 - Vroeger speelde ik op de site www.GoSupermodel.nl . Daarvoor was dit m,n eerste tekening van die poppetjes daar.
2010 - Dit is ook een nagetekend poppetje.

Groep 8 - Dit was nog een teken opdracht voor de basis school. Je moest een tekening maken van warme en koude kleuren. Dit is met kleurpotloden en zwarte dikke stift gemaakt.
 Hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien. Meer van mijn tekeningen staan op www.VeraCreations.tk . Tekenen jullie veel?



Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar