Actie: Nagelfestival bij Kruidvat - 1+1 gratis op alle nagel producten!



Wat een super actie weer Kruidvat, 1+1 gratis op alle nagel producten! Nagellak, nagellak remover, kunstnagels, vijlen of nagelverzorging. Keuze uit de merken Herome, Max Factor, Essence, L'oreal, Catrice, Gosh, Rimmel London, Maybelline New York, Impulss, Sally Hansen, Broadway, 2 True en NYC. Echt zo gaaf!


Eerst dacht ik, ik koop wel wat van Catrice en verder zie ik het wel. Maar nu ik alle merken weet, denk ik wel anders. Ik ga lekker Herome en Sally Hansen inslaan. Merken die je normaal niet zo snel koopt, zijn nu dus ideaal om te kopen. Misschien wil je ook wel iets om je nagellak sneller te laten drogen, kunst nagels uitproberen of een keer een écht goede top coat kopen.

















Morgen weet ik wel waar ik sta na school, in de Kruidvat! Met waarschijnlijk weer veel andere meisjes die van deze actie weten. Zijn jullie nog van plan wat te kopen? En welke merken?

Deze aanbieding is geldig van 10 mei t/m 22 mei 2011 bij Kruidvat filialen.

Photobucket 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar