OOTD: stripes 'n marine blue


(Als eerst, sorry dat dit artikel zo laat online staat. Ik was vandaag gaan winkelen in Utrecht.)
Het word eindelijk weer zomer. En een trend die je blijvend terug ziet komen is marine stijl en streepjes. En ja je raad het al, vandaag heb ik dus een marine blauwe outfit met streepjes aan. Kijk mee voor foto's, details en de merken.

Details

Ik draag een oversized cropped t-shirt van H&M met blauwe en witte strepen.
Daarop draag ik een uil ketting met horloge van de Claire's (13,-)
Om mijn schouder draag ik een schouder tasje van H&M, ook weer met blauwe en witte streepjes. (14,95)
Daarbij draag ik een marine blauw broekje van weer H&M
En als laatst heb ik op dat broekje een cognac bruin riempje van Pieces (4,95)

Het broekje, shirt en riempje heb ik vanmiddag met mijn moeder gekocht in Utrecht. Daarom kwam dit artikel ook wat later. Verder is de tas besteld op de site van H&M. Die had ik eigenlijk al 3-4 weken geleden besteld, maar ik hoorde dat H&M het heel druk heeft met bestellingen. De tas had ik een twee soorten besteld. De tas die je hier ziet, met streepjes, en een met bloemen print. Zelf weet ik niet zo goed welke ik moet kiezen, dus misschien zouden jullie me kunnen helpen :)?


















Hopelijk vonden jullie deze outfit leuk en ik wens jullie nog een leuke vakantie♥.


Photobucket


Tidak ada komentar:

Posting Komentar