Uitslag enquete


 Een tijdje geleden plaatste ik een enquête online omdat ik benieuwd was naar een paar dingetjes. Nu zijn jullie misschien ook benieuwd naar de uitslag dus vind ik dat jullie daar ook recht op hebben. Tot nu toe hebben 24 mensen de enquête ingevuld. Je kan de enquête blijven invullen, het komt alleen dus niet meer bij deze uitslag.

Mijn bezoekers/invullers van de enquete gaan van de leeftijd 12 tot 18. De gemiddelde leeftijd van mijn bezoekers is 14.  Het aantal keren dat jullie mijn blog bezoeken is heel verschillend. Voor twee van jullie was dit zelfs de eerste keer.



Ik vroeg ook om de mening van jullie over mijn lay-out omdat ik daar de laatste tijd een beetje over begon te twijfelen. Die meningen waren niet altijd positief, wat ik overigens niet erg vind want aan eerlijkheid heb ik teminste wat. Ongeveer 10 mensen vinden mijn lay-out leuk. Sommige vonden de lay-out redelijk of saai. De rest vond de lay-out kinderachtig. Wat ik opzich wel snap met dat feetje, maar please, leg het uit :).


Jullie vinden mijn artikelen goed en leuk, fijn om te horen :D. Maar, 3 van jullie vonden dat ik producten te veel afkraak. Ik ben daar even over na gaan denken. Eerst dacht ik, het is toch gewoon mijn mening? Maar later dacht ik, misschien hebben ze gelijk, maar dan over één artikel. Namelijk het NYC shoplog. Toen ik dat terug las, dacht ik, jullie hebben helemaal gelijk. Het was een beetje to-much. Dat artikel heb ik meteen aangepast. Maar ik blijf eerlijk in mijn reviews en hou gewoon mijn eigen mening. Het zou nergens op slaan om super positief over iets te zijn in een review wat ik gewoon prut vind.








Bijna iedereen antwoordde op de vraag: Wat zie je het liefst op mijn blog? Nail art en nagellak! Natuurlijk zal ik dat blijven doen :D! Wat jullie graag nog willen zien, is filmpjes, tutorials en meer fashion. Toevallig stond er gister een fashion artikel online en wil ik morgen ofzo een nail art tutorial filmpje opnemen ;D. Hopelijk gaat dat lukken.

En wat moet ik blijven doen? Dit en nail art. Oke, i'll try my best!

Bedankt voor de feedback! En de enquete kan nog steeds ingevuld worden he ;D!

Photobucket





Tidak ada komentar:

Posting Komentar