Low-budget review: Casuelle mini lipglossjes en Fruity Lipgloss


Misschien kennen jullie het wel. Dat merk bij de Kruidvat dat afgezonderd is van alle andere make-up en o zo lage prijsjes heeft. Juist ja, Casuelle. Van dit merk heb ik toevallig twee soorten lipglossjes. Een leuke tip of goedkope troep?

Verpakking
Tja, dat is niet super. Maar ja wat wil je voor die prijzen. Het is een waterige roller lipgloss voor 0,79 cent en een mini setje waarvan ik de prijs niet weet (cadeautje). Verder is de verpakking niet vervelend. Het rolletje, rolt goed.

Structuur, geur, kwaliteit
Dat is natuurlijk het belangrijkste deel van het product. De roller heeft een waterige substantie, totaal niet plakkerig. Dat is ook denk ik de reden dat die niet lang blijft zitten. De geur is heerlijk. Daarom gebruikte ik 'm ook een tijdje best vaak. Heerlijk naar kersen, waar ik dol op ben!
Maar de glitterige mini lipglossjes zijn ook niet plakkerig. En hebben ieder een eigen geur. De rode heeft een heerlijke watermeloen geur, lekkerste  en ook de beste gepigmenteerde van alle drie :). De donkere roze ruikt naar een soort framboos en dekt niet zo goed. Dan de lichte roze. Tja, ruikt naar citroen (bah!) of zo, dekt niet. Nee, ik ben geen fan.

Pictures!
Foto's kunnen natuurlijk niet ontbreken bij een review! Kijk mee voor swatches en de foto´s van de verpakking.
Chique Fruity Lipgloss - het rollertje

de rode

donkere roze













































Lichtere roze










































Conclusie
Ja, best tevreden over. Zeker voor de prijs. Het rollertje pak ik denk ik vaakst. Omdat 'ie gewoon lekker ruikt en je lekker blijft smeren, haha.


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar