Limited Edtion Preview: Essence 50's Fever

Edit: Vanochtend kwam ik er achter dat dit een oudere limited edtion is. Sorry girls!
Essence neemt ons mee terug in de tijd naar de 50's. Overdreven eyeliner, blush en wenkbrauwen mogen weer. Dus pak de petticoats en pruiken uit je oma's kledingkast en ga voor die sugar-baby look! Kom lekker in de jaren 50 sfeer en luister dit liedje van The Rubettes terwijl je dit artikel leest :).






50’s fever slimstick
Door de smalle vorm is deze lipstick gemakkelijk aan te brengen. Ze zijn verkrijgbaar in twee roze kleurtjes:
01 love me tender
02 sugar baby




































50’s fever nail polish 
3 Leuke nagellak kleuren die de sfeer van de cadillac terug brengen.
01 love me tender, 02 rockabilly en 03 be-bop-a-lula.


































50’s fever duo blush 
Die 50's look kan echt niet zonder een lekkere roze blush
01 love me tender


















50’s fever blush brush
Breng je blush gelijkmatig en mooi aan met deze blush kwast


































50’s fever eyeliner pen
Creƫer een mooie cat-eyeliner met deze gemakkelijke pen.
01 rockabilly



































50’s fever eyeshadow
3 Leuke oogschaduwtjes voor een echte rock 'n roll avond.
01 love me tender, 02 rockabilly en 03 be-bop-a-lula.



















50’s fever eyebrow designer
Met deze eyebrow designer kam en kleur je de haartjes van je wenkbrauw zonder je huid te verkleuren. Dus zet je wenkbrauwen lekker overdreven aan met deze gemakkelijke tool.


































50’s fever eyebrow stencils
Om je wenkbrauwen gemakkelijk in vorm te krijgen, hebben ze ook deze wenkbrauw sjablonen aan de collectie toegevoegd.














 Wat vinden jullie van deze 50's collectie? Laat het me weten!


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar