Shoplog: inruilactie NYC


Deze week ben ik weer eens erg vaak naar de Kruidvat gegaan. Vooral voor de inruil actie, maar ik heb ook nog 3 dingetjes gekocht van Catrice, Rimmel London & Gosh, waar ik erg blij mee ben. In dit artikel schrijf ik over de NYC spulletjes die ik heb geruild.

Ik weet het, het is niet zo netjes, maar ik ben meerdere keren naar de Kruidvat geweest om oude producten voor nieuwe van NYC in te ruilen :P. Elke keer weer gelukt en ik heb nu vier dingen erbij. Super leuk natuurlijk, gratis spullen. Waar ik wel over uit ben, is dat NYC niet m,n favorite budget merk is. Het is zeker niet slecht voor de prijzen! Maar ik heb gewoon liever Catrice.

Wat heb ik ingeruild? Eén oude mascara en 3 oude lipbalsems. Wat nam ik mee terug? Een Mosaic Color Wheel, een mascara, een pigment en een foundation. Met het Mosaic Color Wheel, de mascara en pigment ben ik blij! De foundation zal ik waarschijnlijk niet zo veel meer gaan gebruiken. Die vind ik gewoon niet zo fijn en is te donker voor mijn huid.

De foundation
De verpakking is opzich wel mooi! Maar als je de dop open doet, trof ik een vieze boel aan. De foundation stinkt wel een beetje naar mijn mening. Ook is 'ie voor mij vee lte donker, terwijl de kleur Ivory heet en het de aller lichste is.Maar ik heb dan ook wel een erg bleke huid. Zelf zou ik de foundation dus niet nog een keer kopen, maar misschien is de foundation voor jou wel geschikt! Wie weet ;).


























De mascara
Eerst vond ik deze mascara erg tegenvallen. Maar ik moest gewoon even door krijgen hoe ik de mascara het best kan gebruiken. Nu ik dat door heb, vindt ik best wel fijn! Voor de 5 euro die hij kost, is het een goede mascara.













De poeder
Dit is een erg mooie poeder. Een mix tussen bronzer, blush en highliter. Er zitten ook kleine shimmertjes in, maar die je bijna niet terug ziet op je gezicht. De shimmers hoeven je dus niet heel erg tegen te houden als je daar niet van houdt. Iets wat wel jammer is, is dat de poeder niet heel aanwezig is eenmaal aangebracht.



































Het pigment
Last but not least, het pigment. Het is een hele aparte losse oogschaduw. Hij lijkt wit, maar als je 'em in het licht houdt, liefst zonlicht, zie je blauw, roze en paars erin! Echt heel gaaf. Je weet maar nooit of het van pas komt in een look. De verpakking is alleen niet top, maar goed.
Ik zie net dat ik de tester heb meegenomen, tenminste dat staat op een sticker op de verpakking. Wat ontzettend dom, ik snap het niet zo goed, hij stond gewoon in het schap. Maarja.
































Hebben jullie nog wat meegenomen?

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar