NOTD: Swatch Catrice Blue Caro Ciao




Ook deze nagellak uit het vernieuwde assortiment van Catrice heb ik in mijn bezit, Blue Caro Ciao. Geen idee waar de naam vandaag komt, maar een leuk kleurtje is het wel!

De fel blauwe kleur deed me meteen denken aan een zomers zwembad. Het is een écht blauwe kleur. Niet heel donker, niet heel licht. Moeilijk te beschrijven. Maar wil je een lekker zomers kleurtje, of gewoon een mooie blauw voor bijv. nail art? Dan is dit een goede optie!

Net zoals de meeste nagellakjes van Catrice, is ook deze weer erg fijn. Weer een super goede kwaliteit/prijs verhouding. 2,49 Voor zo,n fijn lakje vindt ik toch echt niks. Soms blijven bij mij Catrice nagellakjes 3 dagen zitten zonder af te bladderen met één laag Catrice top coat. Ook dekt het laagje prima! 2/3 Laagjes zijn genoeg. Het kwastje mag er ook wezen. Persoonlijk houd ik heel erg van brede kwastjes, lakt mooi en snel.

Zeker een aanrader dus! Te koop bij de meeste Kruidvat en Trekpleister filialen.


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar