NOTD: Swatch&review Essence Crack Polish white


Jullie hebben vast al meegekregen dat Essence nu ook een Crack polish heeft. Een zwarte en een witte. Ik heb de witte. Ongeveer twee weken geleden heb ik die uitgeprobeerd en ik denk dat jullie wel benieuwd zijn, of dat drugstore merk, nou ook een goede heeft...

Dit was het resultaat.

























De reactie van mijn vriendin was toen: "Hij barst een beetje draderig". Haha, goed uitgedrukt :P. De meeste crack polishes barsten in een soort vierkantjes, niet in van die lange strepen. Hier dus wel. Maar ik heb er niet zo problemen mee, misschien weer een keer een andere soort crack polish?




















Verder blijft het natuurlijk Essence. Totaal niet long-lasting dus. Ben ook benieuwd hoe lang het lakje zal meegaan...

Toch zeker leuk, omdat het ook het enige goed verkrijgbare barst nagellakje is hier in Nederland en het ook nog een super budget is! Ze zijn te koop voor 1,79 in het zwart en wit bij de meeste Kruidvat en Trekpleister filialen.

(Onder de crack nagellak had ik 294 van Kiko.)




Tidak ada komentar:

Posting Komentar