Eerste indruk van m,n nieuwe Samsung Galaxy Ace


Na veel problemen en gezeur bij Vodafone heb ik dan eindelijk een telefoon die het doet. Het is een lang verhaal, maar het komt er op neer dat ik en mijn ouders, 8 maanden aan het lijntje zijn gehouden. Daar komt binnenkort zeker nog een (erg negatieve) recensie over!

De doos van het toestel, iets kleiner dan verwacht

Het is een officieel een lady phone van Samsung in samenwerking met Supertrash. Hoewel het ook een prima toestel is voor mannen. Het toestel ziet er erg mooi uit! Doet me denken aan de Iphone 4G. De voorkant is helemaal van glas, ziet er erg mooi en strak uit, maar als de telefoon zou vallen, zou de voorkant en het scherm meteen helemaal gebarsten zijn. Een goed beschermend hoesje is dus zeker geen overbodige luxe.
De telefoon is aardig groot

De achterkant. Geen goedkoop glanzend plastic, maar een achterkant met soort noppen


mooi design

















Naast het uiterlijk zijn de functies natuurlijk ook erg belangrijk. Het is een Android toestel met de nieuwste versie. Als je internet hebt of er een internet verbinding is, kun je dus duizenden applicaties downloaden in de Android Market. Twitter, Hyves, Angry Birds, Blogger, buienradar enz. De telefoon bestaat uit hoofd/start schermen en schermen met al je applicaties.

Eindeloos veel app's


















Hij werkt goed snel, ziet er super mooi uit, binnenkort komt er zeker een review! En jullie hadden misschien ook al meegekregen dat er een Supertrash tasje bij zit, die kan je ook aanvragen op de site als je het toestel hebt. Dat heb ik gister gedaan, dus wanneer die er is, zal ik daar ook wat over schrijven bij het review.

Hebben jullie een smartphone? Zo ja, welke?

Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar