NOTD: Swatch&review Catrice Ultimate Nudes Mona Lisa Is Staring Back

In een shoplogje vertelde ik al dat ik dit prachtige nude lakje had gekocht van de vernieuwde Catrice lijn. Verleden week heb ik deze opgedaan en getest. Toch was ik wel een beetje teleurgesteld...

De kleur is natuurlijk prachtig! Lichtroze nude lakje met gouden glitters. Hij hoeft natuurlijk niet goed gepigmenteerd te zijn omdat het een nude lakje is. Dat is 'ie ook niet. Op je nagels komt hij zowat net zo mooi uit als op je nagels. Maar toen ik ging lakken, kwam ik het eerste minpuntje tegen, hij lakt namelijk ontzettend streperig! Dat zie je op de foto trouwens niet zo goed. Swatches:
Met flits, kleur goed te zien
Vage foto in lamplicht zodat je de glitters goed ziet
En natuurlijk ook belangrijk, blijft het goed zitten. Dit was het tweede waar ik tegenaan liep. Vergeleken met de normale Catrice lakjes, ging deze enorm snel chippen. Meteen de dag erna kwam er allemaal lucht onder en bladderde het af. Niet echt aan te raden dus omdat je nude en verzorgde nagels wel even een tijdje wilt houden. Misschien  volgende keer twee laagjes?
glitters goed te zien

Ben dus niet super tevreden, maar de kleur is wel prachtig!


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar