Ik ga een boek schrijven!

Eer-gister ochtend had ik het mijn moeder over m,n nagels. Toen zei ze ineens: "Waarom ga je er geen boek over schrijven met stap voor stap how-to's, materialen, tips enz.". Toen dacht ik, wat een super leuk idee! Die dag had ik meteen zin om te beginnen. Maar ik moest natuurlijk ook aan school werken. Wel heb ik al helemaal in me hoofd hoe ik het er uit wil laten zien en wat ik er in wil. Dat hou ik denk ik nog even geheim ;).

Veel zie ik al voor me, behalve de naam... Hoe moet ik het boek noemen? Als jullie iets weten, laat het me weten! En natuurlijk, als ik heb af krijg, ga ik proberen een uitgever te scoren. Dus als je er een weet, of zelf een bent, die mijn boek misschien zou willen uitgeven, vertel het me alsjeblieft ook!




Tidak ada komentar:

Posting Komentar