Nail art: Happy Easter!

Het is weer pasen! En daar horen voor mij vrolijke paas nageltjes bij! Dus dit weekend Easter nail art :D.

Thumb to little finger
Op mijn duim maakte ik een paashaasje in het gras met een bloemetje naast zich
Een mandje met paas eitjes staat op mijn wijsvinger
Het kleine kuikentje is op mijn middel vinger belandt
Een groot vrolijk paas ei staat op mijn ringvinger
In het gras op mijn pink zijn twee kleine paas eitjes verstopt


















What did i used?
Nou, dat is nogal wat, haha:
H&M Peppermint Fusion
Catrice Don't Feed The Birds
Catrice Blue Caro Ciao
Rimmel London Ultra Violet
Rimmel London Sky High
Idyl 027
Essence Colour & Go Vip Appeal
Gosh Chocaholic
Kiko 296
2B Mega Colours 74

Ik wens jullie nog een hele leuk paas weekend en hoop dat jullie het leuk vonden!


Photobucket




Tidak ada komentar:

Posting Komentar