Nail art: De mooiste vis van de zee

 De mooiste vis van de zee. Iedereen kent het wel en is er mee opgegroeid. Regenboog, de mooiste vis van de zee, zit vol met prachtige holografische schubben. Maar die houdt hij allemaal voor zichzelf, dus heeft hij geen vrienden. Pas als hij dat wel doet, krijgt hij vrienden. Typisch een kleuterboekje, een leuk verhaaltje met een boodschap erin verwerkt. Op Fuck Yeah Pretty Nails zag ik iemand die hier nagels op had geïnspireerd en ik vond dat eigenlijk ook wel heel leuk om te doen. Dus dat deed ik, maar ik moet wel zeggen dat het niet de meest geslaagde nail art is. Een beetje een ratjetoe.

Op mijn duim en middelvinger heb ik de schubben van Regenboog gemaakt. Met matte kleurtjes en daar tussen holografische schubben, hoewel je dat niet zo goed ziet op de foto. Holografische nagellak is perfect voor dit thema.


Wat heb ik gebruikt:
Gosh Holographic
Gosh Ocean
Catrice It Blue My Mind!
Rimmel London Blue My Mind
Rimmel London Sky High
Essence Jelly Baby Yummy Gummy
Kiko 294

Volgende keer zal ik wat beter over m,n nail art nadenken, haha. Ik hoop toch dat jullie het leuk vonden.



Tidak ada komentar:

Posting Komentar