Cait's Column: Swatches+review nieuwe Essence nagellak Found My Love & Fall For Me

Let me introduce you, onze nieuwe columniste Caitlin. Caitlin had een blog, Caitbeauty. Maar de laatste tijd voelde het voor haar als een verplichting om te bloggen en had ze het gewoon heel druk. Toch kan ze niet zonder bloggen, dus komt ze bij mij af en toe iets schrijven. Hartstikke gezellig! Vandaag schrijft ze iets over de nieuwe Essence nagellak.

Zoals jullie misschien al weten Catrice en essence hun assortiment vernieuwt.

Zo heeft Vera al wat geschreven over drie nieuwe lakjes van Catrice. Ik wil
het graag hebben over twee lakjes van essence. Ik had tijdens de stapelkortingen
twee mooie pasteltinten meegenomen, een lila en een lichtblauwe. Ik moet je
bekennen ik ben nooit echt fan geweest van essence nagellak, de droogtijd is
te lang en het gaat al na een dag chippen ook al heb je er twee lagen topcoat
over heen gedaan. Dus ik dacht deze nieuwe nagellakjes zullen ook niet echt
iets goeds voorstellen.

 















Zoals je ziet zijn de nagellakjes op de nagel wiel goed gepigmenteerd en dekt 'ie super goed, want hij dekt al na een laagje. Tot nu ben ik echt super blij met de lakjes want de droogtijd op de nagel wielen was niet echt lang.



 




























Ook al ben ik een sucker voor blauwe nagellak vind ik dit echt de minst mooie
van de twee. Ik vind hem niet lelijk maar het is gewoon niet mijn kleurtje.
Dit lakje heet 74 Fall For Me wat op zich wel een leuke naam is.
De verpakking vind er goedkoop uitzien, dat komt door de plastic dop. Het
is wel een nieuwe verpakking vergeleken met de oude Multi Dimension lakje,
die hadden een minder dikke dop.

Ik ben niet fan van de substantie want die is heel dik waar door je snel te
veel nagellak op het kwastje hebt. Het kwastje is ook super irritant want de
haartje staan ver uit elkaar en dan gaat de nagellak heel erg strepen op je nagels.
Het enigste waar ik wel fan van ben is de droogtijd. Het lakje droogt echt super
snel vergeleken bij Catrice of 2b. Het lakje is zonder topcoat al binnen 20 minuten
droog. Ook blijf het lakje ongeveer twee dagen ongechipt op mijn nagels zitten
en dat is dan zonder topcoat.
 


 
 














Ik hou van deze kleur echt zo mooi. Ik denk dat ik dit kleurtje zeker nog vaak
ga dragen.

Dit lakje heet 72 found my love. Deze verpakking ziet er precies hetzelfde eruit
als de vorige een ook met zo'n lelijke groen sticker erop wat new opstaat.
De substantie is bijna hetzelfde als fall for me maar dan net ietsjes minder
streperig. Er is nu nog een minpuntje, op de verpakking staat dat het lakje
xxxl shine heeft maar in de werkelijkheid glimt de nagellak niet zo erg en
is die bijna mat. Dit lakje blijft even lang zitten als de andere.

De nagellakjes kosten volgens mij maar €1,79 per stuk en nu er stapelkortingen
zijn wordt het nog goedkoper. Zo had ik ze samen voor maar €2,50 wat echt
super goedkoop is voor twee nagellakjes.
 

Lots of love,
Caitlin

Tidak ada komentar:

Posting Komentar