Shoplog: Vernieuwde Catrice deel 1 nagellak

Langzamerhand zijn de nieuwe Catrice en Essence producten nu wel in de Kruidvat gekomen. En dan is er ook nog stapelkorting! Natuurlijk kon ik niet weg blijven. Ik heb drie nieuwe nagellakjes gekocht, een lipstick en een (oudere) mono oogschaduw. Het was bij elkaar 11,50. Vandaag laat ik mijn geshopte nagellakjes zien.


Iron Mermaiden
Dit is een apart lakje en al veel mensen opgevallen. Zo ook mij. Maar hij viel me tegen. In het potje is hij mooier, zie je blauw, groen, paars, geel. Net een zo,n olie druppel, of staal of zo. Op je nagel zie je alleen groen en paars en moet je 5 laagjes opdoen voordat het een beetje fatsoenlijk gedekt is. Verder is het wel een apart lakje, maar je moet wel even nadenken voor dat je hem gaat kopen. Essence heeft trouwens precies dezelfde, maar dan van Color&Go.

Blue Caro Ciao
 Blauwer krijg je niet. Dit is echt een knal en bright licht blauw, super leuk voor in de zomer! Deed me een beetje denken aan een zwembad. Deze dekt geheel in drie laagjes, niks mis mee dus! Een aanrader.


Ultimate Nudes Mona Lisa Is Staring Back












Dit is echt een heel, heel, mooi nude lakje. Als je op de foto klikt, en die dus groter wordt, zie je de gouden glitters erin zitten. Het was moeilijk vast te leggen hoe mooi hij in het echt is. Maar ik zou dit lakje echt kopen!


Hebben jullie al iets van het vernieuwde assortiment gekocht? Let me know!






Tidak ada komentar:

Posting Komentar