Demak'up test deel 1: De reinigingsdoekjes



100 Beautybloggers waren geselecteerd om de verbeterde lijn van Demak'up uittetesten, daar was ik één van. Zo,n twee weken geleden kreeg ik een pakket in mijn handen geduwd met een grote doos gevuld met spullen van dit merk. Wat wel raar was, is dat mijn blog naam anders erop stond. Er stond Nail Fairy, beetje raar dus. Maar dat maakt verder niks uit. Natuurlijk zal ik de spullen voor jullie testen, dat zal ik in delen doen. Deze keer deel 1 met de 2 pakken reinigingsdoekjes. Ik heb ook nog twee vriendinnen om hun mening gevraagd.




De vernieuwde en verbeterde reinigingsdoekjes zijn erg handig. Het is belangrijk om elke ochtend en/of avond je gezicht goed te reinigen. Vooral voor pubers is dat belangrijk. Dat is een van de belangrijkste dingen om puisten tegen te gaan. De doekjes kan je gebruiken om je gezicht mee te reinigen maar ook om je make-up eraf te halen. Dubbel handig dus! Het merk heeft twee soorten. De een met reinigingsmelk voor gevoelige en droge huid, de ander met reininginslotion ook voor droge en gevoelige huid. Allebei gemaakt van zacht katoen.
















Mijn vriendinnen waren het met mij eens. Erg fijne doekjes en lekker makkelijk! Je haalt een doekje uit de verpakking, haalt het over je gezicht en je bent klaar! Toch zijn ze niet zo ideaal, dat op de verpakking staat dat ze voor een gevoelige huis zijn, snappen we niet. De doekjes branden en irriteren namelijk een beetje! Vooral de roze met melk. Wanneer je je mascara eraf haalt, begint de huid rond je ogen een beetje te branden. Dat is dus niet erg fijn. Ik heb dan wel een gevoelige huid, maar ik hoor het van meerdere mensen. Maar het is ook weer niet zo dat je huid helemaal schroeit van de pijn. Het is aanwezig en vervelend, maar iedereen is anders dus moet je zelf maar kijken of dat je tegen houdt of niet. En wat ook nog een klein minpuntje is, is dat het ietsje plakt.



Conclusie
+erg makkelijk
+reiningt goed
+ook om make-up eraf te halen
+ik merkte dat ik iets minder puistjes had
+de doekjes zijn zacht

-plakt een heel klein beetje
-roze doekjes branden bij mijn ogen

Reinigingsmelk kiezen als:
-Je waterproof make-up draagt
-Je totaal geen gevoelige huid hebt

Frisse reinigingslotion doekjes kiezen als:
-Je een normale tot gevoelige huid hebt
-Je geen waterproof make-up draagt
-Een fris voelend gezicht wil hebben

25 Doekjes voor volgens mij 4,-. Je moet zelf maar even kijken of die twee minpuntjes je tegen houden. Ondanks dat, zijn de doekjes toch heel fijn. Zou ik het opnieuw kopen? Misschien wel, maar misschien probeer ik liever nog een ander merk uit.


Photobucket

Tidak ada komentar:

Posting Komentar