Want to win: naaimachine bij CosmoGirl! + donkerblauw en camel designs

In de CosmoGirl! van maart stond dat je een naaimachine kon winnen. Toen ik dat las was ik helemaal blij. Misschien weten jullie het al, maar mijn droom baan is mode ontwerpster worden. Maar daar schrijf ik nog een keer over ;).
Het enige dat je hoefde te doen is je gegevens en wat je als eerste met de naaimachine gaat doen als je 'em wint sturen. Ik heb in de vakantie een collectie ontworpen, een paar stukken daarvan staan hieronder, dus natuurlijk ga ik als eerst die collectie maken! Ik hoop zo dat ik win, dat zou het meest geweldige cadeau tot nu toe in mijn leven zijn!
Ook meedoen? http://www.cosmogirl.nl/fun-en-win/magazine-winacties/29206-win-een-naaimachine/
Het is een naaimachine met 155 steken van 300 euro! Gaaf toch? Ik blijf duimen tot 25 maart, maar ik verwacht niet te veel. We zullen zien...


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar