Sunday nail art: Juicy watermelon


Het is weer weekend, dus ik doe weer mijn nagels. Ik had dit keer genoeg tijd om nail art te maken dus deed ik dat ook. Het is jammer genoeg niet een van de "City Nail Art Serie" want daar had ik dan weer niet genoeg tijd voor. Wel lekker zomerse watermeloentjes :).

























Het is op zich wel gelukt, maar niet dat ik denk wauw ofzo. Het ziet er wel lekker vrolijk en zomers uit :). Op m,n ringvinger zitten zoals je misschien al ziet stras steentjes. Dat was eigenlijk wel heel grappig. Ik wou m,n nagel lijm pakken die bij m,n eerste strass steentjes zaten, omdat ik m,n zwarte ronde strass steentjes uit m,n nieuwe wheel wou opplakken. Maar toen zag ik deze en die waren zwart plus in de vorm van een pitje. Perfect toch? Nouja, perfect, als ze perfect waren hadden ze wel ietsje kleiner mogen zijn. Maar alsnog erg passend!
Gebruikt:
  • Kiko 296
  • Catrice Run Forest Run
  • 2B Mega Colours 74 
  • Essence Jelly Baby Yummy Gummy (oude limited edition)
  • Essence Stampy Polish black, eigenlijk voor Konad maar deze werkt fijn :P
  • cocktail prikkertje, super handig en snel voor de pitjes
  • Catrice Up To Ten Days top coat
  • Trind Nail Repair als base coat
  • Striper kwastje


Hopelijk vonden jullie deze nail art leuk! Laat het me weten wat je ervan vindt bij de comments :).


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar