Uitgebreid review: Trind Nail Repair


Eindelijk, ik heb klaar met 2 weken Trind Nail Repair dragen en zoals beloofd schrijf ik een review. Ik moet zeggen dat ik te hoge verwachtingen van dit product had maar het heeft wel geholpen. Dit review ga ik schrijven door de positieve en negatieve punten op te noemen die ik tegenkwam. Natuurlijk begin ik met het positieve ;D.
O, en zo waren mijn nagels toen ik begon.
klik voor vergroting















+Verhelpt de chippende/loslatende laagjes van de nagel
Ik wist niet zo goed hoe ik dit moest beschrijven, maar sommige mensen hebben dat er laagjes van de bovenkant van de nagel loslaten waardoor je nagel steeds dunner word. Dat had ik eerst ook heel erg maar dat is nu zo goed als verdwenen!


+Maakt nagels + randjes witter/minder geel
Dat is ook wel een aardig iets. De meeste mensen die veel nagellak dragen hebben gelige nagels ook al draag je base coat. Dat is natuurlijk niet zo mooi en ik heb van Trind iets minder gele nagels gekregen. Maar ook m,n randjes werden zeg maar wat minder transparant en wat witter, ook wel mooi.

+Snelle droogtijd
De laatste dagen vergat ik nog wel eens om het oude laagje eraf te halen en weer een nieuwe op te brengen. Dat kwam ook omdat mijn eigen nagellak remover op was en ik dan die van mijn moeder moest gebruiken. Vlak voor dat ik in bed ging liggen moest ik dan nog Trind op doen. Maar het droogde wel erg snel! Even nergens aankomen en na een 1/2 minuutjes was het wel droog.

+Tot nu toe is er nog niet een heel stuk van mijn nagels afgescheurd of gebroken.
Als mijn nagels lang werden, scheurden ze af. Ik heb op dit moment niet belachelijk lange nagels, ook niet kort, maar ze zijn nog niet gescheurd. Wel 2x een klein hoekje maar daar valt mee te leven.

Natuurlijk zijn er ook dingetjes die zijn tegengevallen en die ik met jullie wil delen.

-Voor mij geen nagel verharder
Mijn nagels zijn er echt niet harder van geworden. Daar heb ik op zich geen problemen mee, als ze maar niet afscheuren. Toch vind ik het wel jammer, op de verpakking staat ook nagel verharder.


-De prijs, 12,95
Dit is natuurlijk niet echt bepaald goedkoop, zeker niet voor kinderen/tieners van rond mijn leeftijd. Ik heb het geluk dat ik niet zo heel weinig zakgeld krijg en dat ik soms klusjes kan doen voor mijn ouders waardoor ik het toch heb kunnen kopen. Maar ik had deze prijs er voor over omdat het volgens veel mensen een wondermiddel was, daarin ben ik een beetje teleurgesteld omdat het bij mij niet heel veel bijzonders heeft gedaan.

Ik heb voor jullie ook twee weken lang élke dag een foto van mijn nagels gemaakt, daar had ik soms geen zin in maar ik heb het toch gedaan, toch ben ik het een dag per ongeluk vergeten. Om het artikel niet belachelijk lang te maken, heb ik het in een paar collages gepropt waar jullie op kunnen klikken en dan groter wordt. Wel heel grappig want sommige foto's kun je haast niet van elkaar onderscheiden terwijl ze op een andere dag gemaakt zijn.
Klik dus voor een vergroting!
eerste 4 dagen

5e tot 8ste dag

9e tot 12e dag


Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden. Sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer iets had gepost, maar dit kostte veel tijd om te schrijven, alle foto's op te zoeken en ik moest ook nog Frans leren! Hopelijk begrijpen jullie dit.


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar