NOTD: Rimmel London 60 Secons nail polish 810 Blue My Mind

Dit is echt een prachtige nagellak! Gister was ik klaar met Trind en wilde ik meteen nagellak opdoen, ik zat een beetje te kijken en toen wist ik wat ik wou: deze nagellak met Gosh Blue Monday. Een combinatie die ik al eens eerder had gedaan en ik werkelijk prachtig vind! Toen ik aan het lakken was had ik meteen wat foto's van deze nagellak gemaakt. Apart is de nagellak ook heel mooi, een beetje blauw/paarsig.
Blue My Mind - Rimmel London





























Rimmel nagellak is echt een van mijn favorieten nagellak. Het blijft lang zitten en het heeft een super fijn kwastje. Ik moet nog wel zeggen dat de nagellak in het echt nog net ietsje paarser is.













voor- en nadelen:
+blijft paar dagen echt mooi
+super dijn breed kwastje
+mooie kleuren

- testen op dieren
- prijs, 7 euro

Echt wel een aanrader, alleen erg triest en jammer dat ze op dieren testen. Deze nagellak heb ik trouwens ook in Sky High ook een prachtige kleur!


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar