mooie nagellak combinaties

Soms ontdek je dat die twee nagellakjes samen nog mooier zijn. De gene die ik ontdekt heb, wil ik graag met jullie delen :). En jullie weten, op de foto klikken is groter formaat ;D.


Gosh Blue Monday & Rimmel London Blue My Mind
Deze vind ik echt bijzonder mooi. Alleen niet zo low-budget omdat beide lakjes 7 euro zijn. Misschien weet je ze te scoren als er korting is bij de Kruidvat, zo heb ik ze ook gekocht. Het zijn twee laagjes van Rimmel London en een van Gosh. Gosh is een donkerblauwe, beetje transparante, glitter nagellak, die ik over de paars/blauwe van Rimmel London doe. Helaas krijg ik het effect niet zo goed op de foto. Mijn fototoestel kan niet zo goed paars fotograferen.



Zwarte nagellak & Essence Colour and Go Glisten Up!
Dit is ook zo,n typisch geval van samen mooier dan apart. Een zwarte nagellak en deze van essence zijn gewoon niet zo bijzonder apart.Glisten Up! is een doorzichte lichtblauwe nagellak met flakes. Zover ik weet de enige flake nagellak die in de drogisterijen verkrijgbaar is. Ik heb hier snel even de Stampy Polish van Essence gepakt omdat dat een zwarte nagellak is die snel droogt en goed dekt. Maar deze nagellak is echt niet bedoeld om gewoon te dragen, alleen voor Konad (stamping nail art).







Oude lever/paars kleurige nagellak van Hema & Quick Dry n. 77 van Hema
Deze nagellak doet me eigenlijk een beetje aan Parodoxal van Chanel denken. Ik weet dat hij er niet heel erg op lijkt, maar toch. Het is een combinatie van een leverkleurige/paarse kleur met een laagje transparante paarse glitter nagellak eroverheen.


Catrice Caught On The Red Carpet & Hema onbekend - doorzichtig roze met gouden glitters
Hier heb ik het omgekeerd gedaan, eerst de glitters, daarna de rode lak. De rode lak is een klein beetje transparant dus wanneer je deze combineert krijg je een hele mooie rood met subtiele glitters. Maar dat goude effect zie je nog wel! Op de foto is het de middelste nagel.


Ik weet dat sommige lakjes moeilijk of niet meer verkrijgbaar zijn. Wanneer dat het geval is kun je gewoon eentje nemen die er op lijkt ;). Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en er wat aan hadden! En wanneer jullie nog mooie combinaties weten, laat een reactie achter!


Xoxo Vera♥

Tidak ada komentar:

Posting Komentar