NOTD/review: H&M nail polish Peppermint Fusion

In de shoplog van zondag vertelde ik er al over, de prachtige nagellak van H&M die ik in Utrecht had gekocht. Peppermint Fusion, ik snap alleen niet waarom die zo heet maar goed. Hij is zeker een NOTD waard, dus bij deze!

Het is een prachtige pastel blauwe kleur met een paarse ondertoon, maar er zit ook nog een andere kleur blauwe duochrome/shimmer in.
H&M Peppermint Fusion swatch (lamp licht)


















Verder ben ik best tevreden over hoe lang die blijf zitten. Er is al aardig wat gechipt, maar ik neem aan dat dat komt doordat ik handvaardigheid heb gehad en volleybal heb gespeeld.

Op dit moment is die zeker weten een favoriet van mijn nagellak stash! Het is gewoon zo mooie kleur, vind ik. Wat vinden jullie ervan? Het is ook zo,n speciale kleur, nog nooit tegen gekomen. En als ik alleen nagellak draag, wat ik niet zo vaak doe, dan moet het wel een mooi of speciaal kleurtje zijn!
Verder is de dekking niet geweldig maar naar 3 laagjes is het wel goed.

Ooit al H&M nagellak uitgeprobeerd, wat vind je ervan? En wat vinden jullie van deze kleur? Let me know!


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar