Extra preview Essence: de nagellak

Natuurlijk komt alles weer later in de Kruidvat dan gezegd. Dat is altijd zo. Het is nu eind maart geworden inplaats van begin maart. Niet zo handig voor mij, want ik dacht kan ik wat van die spulletjes voor m, n verjaardag vragen (24 maart) ;). Maar ik heb nog een extra preview over de nagellak voor jullie:

1. Crackling Polish
Op dit moment is de zogenaamde "crackling polish" erg in. Steeds meer merken krijgen deze speciale nagellak, ook Essence. Dit vind ik wel erg leuk, want tot nu toe hebben bijna alleen maar de iets duurdere nagellak merken het of je moet het online kopen. Idiaal dus. Hoewel, ideaal is misschien niet het juiste woord want Essence nagellak blijft snel chippen en uitdrogen.
Ze komen met 4 speciale lakjes die ik al had laten zien, 2 basis kleurtjes, zilver en goud en twee crack nagellakjes, zwart en wit.
























































2. Magnetische nagellak

 Deze magnetische nagellak zagen we al terug in de Essence Metallics Limited Edition. Uniek zijn deze nagellakjes wel want er is verder nog maar ongeveer één merk die dit heeft. Maar toch is het ietsje anders. Er zijn natuurlijk andere kleurtjes, maar het magneet is ook anders. Het is een soort hoesje dat je om je vinger heen doet en aan de onderkant zit het magneet. Erg leuk dat ze dit terugbrengen in het vaste assortiment, maar mijn magnetische nagellak chipte dezelfde dag al...

























































3. Toppers
 Ook een leuk idee, de toppers. Er zijn een paar nieuwe nagellak topers, i.p.v. de nail art twins. Leuk als je gewoon een matte kleur, niet goed genoeg vind. Of voor een feestje.




































Wat vonden jullie de leukste van de drie? En als je op het plaatje klikt krijg je een vergroting he!
Plaats het bij de comments, ik hou van comments :D!


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar