Catrice Florista swatch&review: Duo Blusher "As Lively As Ever"

De nieuwe limited editions van Catrice en Essence liggen bij ons al wel in de Kruidvat, maar de rest allemaal nog niet. Persoonlijk vond ik alles een beetje tegenvallen, maar ik heb wel de duo blusher van Catrice meegenomen.
Het is een duo blush, aan de ene kant zit een roze kleur, aan de andere kant een koraal/zalme kleur.
Swatches:
v.l.n.r: gemengd, roze kant, koraal kant, fan brush, blush kwast.















Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar als je de blush met een kwast aanbrengt, is de pigmentatie niet geweldig. Op je wangen valt het dan wel weer mee, je moet natuurlijk ook niet knal rode/roze wangen krijgen. Het moet wel natuurlijk blijven. Zelf denk ik dat het het mooist is als je ze mengt, of als je de roze gebruikt. Verder is het wel een fijne blush, hoewel ik neit uit ervaring kan spreken omdat dit eerlijk gezegd mijn eerste blush is.
Nog een foto van de blush:


















































Als je de sticker van de achterkant afhaalt, heb je een mooi spiegeltje :)

Als je opzoek bent naar een betaalbare, makkelijk verkrijgbare en mooie blush, is dit zeker een goede optie! 3,99 Met twee verschillende kleuren. Je krijgt daarvoor 6 gram en is 24 maanden houdbaar volgens de verpakking.
*edit: Ik heb de blush inmiddel als een keer laten vallen, typisch ik weer, maar er zat geen enkele breuk in, de pan zat ook nog gewoon vast. Ook een positief puntje ;).

Hebben jullie al iets van de nieuwe limited editions gekocht? Let me know!


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar