Nagellak opbergen

Ik ben nog steeds opzoek naar iets betaalbare en effectieve manier om m,n nagellak in op te bergen. Je kunt een duur nagellak rek kopen bij bijv. Enchantra en daar rond de 40 euro voor neerleggen, maar je kan ook zelf iets creatiefs verzinnen dat ook nog eens goedkoper is. Dus ik heb wat zitten googelen en op internet rond gekeken en ik ben een paar hele leuke dingetjes tegen gekomen :).

Schilderij houders van Ikea - 55cm 4,99 of 115 cm 8,99



















Dit vind ik echt een hele leuke. Dit zijn eigenlijk schilderij houders, maar je kan ze natuurlijk aan de muur hangen en er vervolgens nagellak opzetten! Ik zou alleen wel bang zijn dat er links en rechts misschien een nagellak vanaf valt, maar daar kun je iets voor bedenken.

Het poppenhuis




















Deze kwam ik op Girlscene tegen en vond ik ook echt geweldig! Maarja, je moet veel nagellak hebben, veel ruimte hebben en ergens een leuke poppenhuis weten te vinden. Maar zeg nou zelf, ziet er toch geweldig leuk en schattig uit!?

Gebakjes plateau
















Deze heb ik van www.beautytreat.nl, ook een super leuk idee door haar bedacht. En dit hoeft ook geen vermogen te kosten, gewoon even langs de Xenos gaan zoals zij ook had gedaan.

Mini kastje

















Dit is typisch zo,n geval dat je met je vader zelf kan maken, of je laat het hem natuurlijk alleen doen ;D. Zo,n kastje is ook super leuk met deurtjes, maakt het nog schattiger. Je kunt ook kijk of je zo,n kastje ergens in de winkel kan vinden, maar dan moet je denk ik wel goed zoeken.

 Ik denk dat ik met het laatste en eerste idee wel wat ga doen, niet super duur of zelf te maken en ze zijn gewoon handig.Alleen vraag ik me wel af waar ik die schilderij houders ik dan op zou moeten hangen want ik heb alleen achter me een lege muur en als ik m,n nagels lak zit ik juist aan de andere kant. Maar het zou er wel heel leuk uitzien.


Hoe bergen jullie je nagellak op en wat vonden jullie het leukste idee?


 Xx Vera








Tidak ada komentar:

Posting Komentar