Nail art how to: Kroontjes

Dit artikel is dit keer door iemand anders geschreven, namelijk mijn vriendin uit m,n klas. Ze vond het leuk om een keer iets te schrijven op mijn site en ik vond dat ook leuk. Ze heeft een nail art how to geschreven. Ik vind het leuk gedaan. En ze word vast steeds beter, oefenen baart kunst! Maar goed, genoeg gekletst. Ze heeft alles zelf geschreven:

Nail art: kroontjes!
















Dit heb je nodig:
- een lichtroze/lichtpaarse onder lak, ik gebruik: mexxcolors nummer 17.
- een lichtroze nagellak: ik meng een witte striper van magnetic nummer 4 “white”
en de donker-roze kleur van Catrice: 180 “Hot or Not?”
- een donker-roze nagellak. Die heb je ook nog apart nodig. Ik gebruik: 180 “Hot or Not?” van Catrice.
- een velletje stickertjes waar zilveren steentjes opzitten.
- een top en base coat, ik gebruik: silk base & top coat van Miss Sporty.
- een zwarte striper of gewone nagellak, ik gebruik: magnetic striper nummer 5 “Black”


1.     Doe eerst een base coat op.
2.    Eerst lak je je nagels met de lichtpaarse kleur, van deze mexxcolors nagellak zijn minimaal 2 laagjes nodig en dan nog dekt ‘ie niet helemaal. L
3.    Gebruik nu de lichtroze kleur en maak een kroontje met 3 punten.
4.    Omlijn het kroontje met zwart.
5.    Zet op de buitenste 2 punten een donker-roze stip.
6.    Pak als laatste het sticker velletje en doe het zilveren steentje op het middelste puntje..
7.    Doe er als laatste nog een top coat overheen om je nagels te beschermen.






























En klaar is je kroontjes nail art.

Ik wil Celeste bedanken en hopelijk vonden jullie het ook leuk.


 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar