Review&swatch: Essence Black Mania Liquid Eyeliner


Vandaag weer eens een review. Deze keer over mijn eerste eyeliner, Essence Black Mania Liquid Eyeliner. Maar het is niet de meest standaard eyeliner. Het heeft namelijk geen "slap" kwastje, maar het is er een met een puntje van vilt. Het is wel gewoon een vloeibare eyeliner. Het review ga ik weer zoals bij Trind schrijven, in plus en min punten.

+Het vilten puntje
Ik heb het idee dat je met een vilten puntje wat minder snel bibberige lijntjes krijgt. En het werkt gewoon fijn. Wat ook heel erg fijn is, is dat het puntje schuin afgesneden is. Zo kun je heel erg makkelijk winged eyeliners maken. Als je dus niet goed met dunne slappe kwastjes kan omgaan, is dit misschien iets om uit te proberen.
















+Goed zwart
De eyeliner is goed gepigmenteerd en echt zwart. Bij stiftjes bijv. heb je wel eens dat ze erg waterig of doorzichtig zijn, dat heb je bij deze eyeliner niet. (Bij het swatchen veegde ik per ongeluk met mijn vinger over de natte eyeliner).













-Niet smugde proof
Toen m,n eyeliner swatches waren opgedroogd, ging ik er nog eens even met een spons aplicatortje overheen en ik kon het gewoon wegvegen! Niet echt fijn he? Maar opzich blijft hij wel lang zitten. Ik zou alleen dus niet in je ogen gaan wrijven.













Verder valt er niet zo veel meer te vertellen over deze eyeliner. Maar ik vind het een goede optie! Low budget is 'ie zeker ook, 2,29 euro. Ik zou 'em zeker een keer uitproberen.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar