Een vreemd pakketje...

Sorry voor de late update, m,n fototoestel deed het niet :(





















Haha, misschien is het iets te overdreven mysterieus, máar het is echt heel vreemd...
Het begon allemaal zo...

Het was woensdag, ik doe de voordeur open, school is net uit. Er ligt wat post op de mat, plus een mini pakketje. Op het mini pakketje staat "Electronics", dat zullen vast batterijen voor m,n vader zijn. Ik raap het op en leg het op de tafel in de woonkamer.
Het is inmiddels al avond en we gaan eten dus ik ga naar beneden. M,n vader is ook al thuis van zijn werk en zegt dat er een pakketje voor mij is. Hij heeft het al opengemaakt want zag niet dat mijn naam erop stond, net als ik. Er zit een stras steentjes wheel in. Ik denk na, nooit maar dan ook nooit heb ik stras steentjes besteld of er naar gekeken. Er staat ook geen huisnummer op, maar het is toch hier bezorgd.... Op het doosje met steentjes staat een Franse site, maar het komt uit Singapore en Hongkong tegelijk... Er staat op Electronics, er zitten strast steentjes is. M,n vader, ik en mijn zus begrijpen er helemaal niks van.





















Vreemd he? Nog steeds snap ik er niks van, ik heb al op de site gekeken die op het doosje stond, maar ik ben daar nog nooit geweest.
Maaar, het blijft natuurlijk wel leuk, gratis nail art spulletjes! Ik heb blijkbaar ergens mijn gegevens achter gelaten, maar dan nog snap ik er niks van. Al die rare dingen.

Hebben jullie ooit al zoiets meegemaakt? En wat vinden jullie hiervan?


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar