Shoplog/haul: New York Colo(NYC) lipstain en blue eyes set


NYC stroomt nu langzamerhand de winkels binnen, in Houten is dat al het geval. Voor degene die het merk nog niet kennen, het is een nieuw budget merk vergelijkbaar met Catrice. Alle prijzen liggen tussen de 2 en 5 euro.
Gister hoorde ik van mijn vriendin dat het er was in Houten, dus ik besloot sowieso morgen naar de Kruidvat te gaan. Ik zag twee super leuke dingetjes die ik allebei wilde hebben, een lipstain (soort viltstift) en het blue eyes palette. Het zijn allebei twee super producten met aardige kwaliteit voor hun prijs! Ik ga geen uitgebreid artikel over de producten schrijven op dit moment omdat ik van plan ben om een review te schrijven.


Het Individual Eyes Palette for Blue Eyes
Het Individual Eyes Palette for Blue Eyes (die vlekken zaten er al op :c )

























Van de pigmentatie had ik geen wonderen verwacht, dat was ook het geval toen ik de kleuren swatchten. Maar toen ik de kleuren swatchen met de primer eronder, was ik wel verbaasd! De primer werkt echt! Ik weet niet of die ook ervoor zorgt dat het niet gaat creasen en het langer blijft zitten, maar dat zie ik nog wel. Wat ik wel raar vind is dat er een grote vlek zit aan de binnenkant van het dekseltje. Wat wel een heel groot pluspunt is, is dat bijna alles geseald is. Daarom vind ik die vlek ook zo raar... Anyway, ik ben er blij mee :).
Swatches:
zonder basis v.l.n.r: highliter, all over lid, crease, contour, primer, illuminator
met primer uit het doosje: Highliter, all over lid, crease, contour, contour met illuminator eroverheen


De Smooch Proof LipStain 16H - Rock On Rugby 479

























De "lip viltstiften" vind ik zo gaaf! Ik zag ze bij Maxfactor en dacht dat dat hun idee was, maar er waren blijkbaar al merken die ze eerder hadden. Onder andere het Amerikaanse cosmetica merk Covergirl en NYC dus ook. Het zijn echt handige dingen, het trekt als het waren in je lippen en veegt op een gegeven moment niet meer uit. Je kan er dus makkelijk mee eten wat bij lippenstift en gloss echt vervelend is.
Swatch:
full face lipstain Rock On Rugby 479







Het is een beetje een roest-rode kleur. Mooi, maar ik ben eerlijk gezegd te verlegen om daar mee rond te lopen. Dan zegt iedereen weer, hee wat heb je op je lippen. Weet je wel? Misschien doe ik het een keer, ik zie wel.

Ik ben erg blij met deze spulletjes. Neem zeker ook een keer een kijkje bij dit merk! Testen is wel aangeraden.


Xoxo Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar