Shoplog: Dagje winkelen in Utrecht (ring Six en H&M nagellak)

Vandaag belde een vriendin op of ik zin had om naar Utrecht te gaan. Natuurlijk, altijd! Treinkaartje kreeg ik van mijn ouders dus dat was ook mooi meegenomen. En ik was natuurlijk super blij dat ik die ene ring van de Six kon kopen!

Ring van Six
Als je Utrecht kent, weet je dat er een winkelcentrum is, Hoog Catherijne, en een buiten gedeelte. We gingen eigenlijk vrij snel naar buiten. We zijn naar de Six gegaan en ik heb de ring gezocht. Maar wat bleek, maat S past mij helemaal niet, dus ik had die ring net zo goed de vorige keer al kunnen kopen! Hoewel maat M, die ik nu heb, wel een beetje groot is. Maar ringen passen mij nooit helemaal goed, S is te klein, M te groot.

H&M Peppermint Fusion
Toen zijn we ook nog even naar een van de H&M's geweest. We liepen eigenlijk meteen wel naar de hoek met make-up, nagellak en accessoires. En toen zag ik deze nagellak, ik was meteen verkocht! Thuis deed ik de nagellak op en was ik nog meer in love, wat een prachtig kleurtje! Het is een lichtblauwe kleur met een paarse ondertoon en nog een blauwe duochrome/shimmer erin.

































Super leuke ontdekking
Misschien weet je het al, misschien ook niet, maar ik ben dol op de winkel Claire's. Helaas is die winkel al een hele tijd geleden uit Utrecht weg. Ik liep vandaag nog een straatje in, op weg naar de oude gracht, huh? Hoe kan dit? Omg, de claire's! Was er ineens een gloednieuwe prachtige Claire's in Utrecht bijgekomen! M,n vriendin en ik hadden net friet gehaald dus wij dat super snel naar binnen werken. Het is echt een prachtige winkel, ik wou wel iets kopen maar wist niet zo goed wat. Echt heel erg leuk.


Xx Vera

Tidak ada komentar:

Posting Komentar